Szállítási információk
Szállító partnereink: MPL és Packeta
- Növényeket az MPL szállító partnerünkkel kézbesítjük a méretük és súlyuk
miatt, a gyors és biztonságos szállítás érdekében. - Lombtrágyák, likvidek és egyéb kisebb termékek Packeta csomagpontra is kérhetőek.
- Zsákos nagy kiszerelésű szervestrágyák esetén postán maradó csomag kérhető a költségek csökkentése érdekében.
Külföldi szállítás
Egyedi egyeztetés alapján lehetséges.
Személyes átvétel
Megrendelésed személyesen is átveheted telephelyünkön, nyitvatartási időben.
Cím: 6000 Kecskemét, Kisfái tanya 207/B
Nyitvatartás: Hétfőtől péntekig 8:00–16:00
Telefon: +36 30 290 3316
(A térképes megjelenítésért kattints ide!)
Személyes átvétel esetén a következő fizetési módok állnak rendelkezésedre:
- Webshopon keresztüli bankkártyás fizetés
- Előre utalás
- Átvételkor készpénzes vagy bankkártyás fizetés
Szállítási határidők
- Normál rendelések
Hétfőtől csütörtökig: 1-3 munkanap
Pénteki rendeléseket a következő munkanapon adjuk át a futárnak. - Fix kézbesítési nap
A rendelés leadásakor kérheted, hogy a csomagod egy meghatározott napon
érkezzen. Ezt a "Megjegyzés" mezőben tudod jelezni.
Szállítási díjak
- Növények szállítása (törékeny csomag): 3 500 Ft
- Szállítási költség sávok:
0 kg-tól 0,99 kg-ig 1 800 Ft 1 kg-tól 4,99 kg-ig 2 500 Ft 5 kg-tól 9,99 kg-ig 3 000 Ft 10 kg-tól 3500 Ft - Raklapos szállítás:
Raklapos termékek szállítása előtt telefonon egyeztetünk veled.
Környezettudatos csomagolás
Fontos számunkra a környezetvédelem, ezért csomagolásainkban újrahasznosított és
lebomló anyagokat használunk.
Gyakran Ismételt Kérdések
Mit tegyek, ha sérült a csomag?
Az átvételkor mindig ellenőrizd a csomagot. Ha sérülést észlelsz, jelezd a futárnak, és
lépj kapcsolatba velünk!
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Elfogadott fizetési módok: utánvét készpénzben, bankkártyás fizetés a webshopban.
Hogyan működik a szállítási folyamat?
Miután leadtad rendelésed:
1. Feldolgozzuk a rendelést.
Ellenőrizzük a rendelés részleteit, hogy minden megfelelő legyen.
2. Csomagoljuk és átadjuk szállító partnerünknek.
A termékeket gondosan becsomagoljuk, hogy épségben érkezzenek meg hozzád.
3. A számlát a csomagban vagy emailben küldjük ki neked.
Kérjük, ellenőrizd a levelezésedet, hogy biztosan megkaptad!
4. Nyomon követési információkat küldünk neked.
Ezzel pontosan követheted, hol jár a csomagod.
5. Megköszönjük, ha a csomag átvételét követően értékelsz minket!
Véleményed segít nekünk abban, hogy még jobbak legyünk!